Firma MIPRA Zlín s. r. o. vznikla v roce 2004. Našim cílem je nabízet kvalitní a komplexní služby v oblasti vedení daňové evidence, účetnictví a mzdové agendy. Mezi naše klienty patří drobní podnikatelé, malé a střední firmy a příspěvkové organizace. Již několik let externě spolupracujeme s daňovou poradkyní paní Jarmilou Trnkalovou – ev. č. 2665. Účetnictví vedeme v softwaru Stormware – POHODA, příspěvkovým organizací v programech Compex – FIS3000 a GORDIC a mzdovou agendu zpracováváme v programu KVASAR – Perm3.
co zákazníkům nabízíme
Naší specializací je především vedení daňové evidence, účetnictví pro fyzické osoby, právnické osoby, příspěvkové organizace a vedení mzdové agendy.
vedení účetnictví
daňová přiznání
mzdová agenda
ČSSZ & zdravotní pojišťovny
co zákazníkům garantujeme
Účetní doklady odebíráme od našich klientů v dohodnutých intervalech; předání dokladů je možné v naší kanceláři, případně dohodnout i vyzvednutí u klientů. Délka intervalu předávání závisí na množství dokladů, na intervalu plátcovství DPH a také na vzájemné dohodě. Doklady, které od klientů převezmeme, zaúčtujeme a po zaúčtování zůstávají doklady u nás, avšak nejdéle po dobu jednoho roku do zpracování přiznání k dani z příjmu. Je-li potřeba nahlédnout do účetního dokladu, je to možné kdykoliv v naší kanceláři, případné dotazy lze průběžně vyřizovat i telefonicky, faxem nebo prostřednictvím e-mailu.